sobota, 25 maja 2013

Mega przypał.

  Jołł.
Pewnie się domyślacie, co za przypał mi się trafił, a no nie mi tylko mojemu tacie. Dziś byliśmy w mieście ja, siostra i tata. No i chodziliśmy głównie za aparatem, bo u nas od dłuższego czasu nie było aparatu i jak jakaś impreza to nie było czym robić zdjęć. No, ale to taka mniej ważniejsza rzecz. Wracają do przypału, to byliśmy w KFC na obiedzik. haha.xd I od chodzą od kasy moja siostra wzięła picie, a zaraz za nią szła taka mała dziewczynka i mój tata, jak się odwrócił myślał, że to nasza Wiki ( siostra ) i zabrał tej dziewczyńce picie, a ta to moje, a on takie oczy i oj przepraszam pomyliłem się, hahahaha. Potem jedzą jej rodzice tak dziwnie się patrzyli, ale to co? Przecież każdy mógł się pomylić. Xd No to taki przypał, dla mnie megaa, bo nie wyrabiałam ze śmiechu. :) 


Ale ogólnie zakupy udane, kupiliśmy canona i teraz będziecie mieć lepsze zdjęcia ode mnie. :) 

Mieliście kiedy kolwiek jakiś przypał? Opiszcie w komentarzu, chętnie poczytam. ;*




5 komentarzy:

  1. haha świetny przypał! jesteś ładna
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah xD
    obserwuję :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, jaka historia :D
    Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Dużo ładnych zdjęć :)

    http://megan-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..