środa, 15 maja 2013

Normalka.

Cześć. ;)
Dzisiaj miałąm zamiar wstawić filmik, ale nie chce mi się zgrać z telefonu i wyskakuje, że jest uszkodzony! Bosh! Z aparatu sie nie chce zgrać, nie wiem czemu. wgl nie mam go w folderze jak włoże karte (może wiecie o co kaman? ;d) i jeszcz na dodatek z tela. jeeeej. ;c raczej filmiku nie dodam, osobiście. przykro mi.. ale bd mnie czytać nadal, co nie? ;D 


A tak ogółem to u mnie w porządku. W szkole nawet dobrze, tylko że czekają mnie 2 sprawdziany - jutro z matmy i w piątek z angielskiego. bosh. ;c Ale tak to luz bluz. ;d Myślę, że jutro matma mi dobrze pójdzie, choć mi nie idzie jakoś - jak zawsze.. Wczoraj byłam u fryzjera i skróciłam sb włosy i grzywkę. W tej grzywce wyglądam okropnie. xd I narazie wstawiam Wam stare zdj, żeby mi odrosła ta grzywa. ;d A włosy.. nawet spoko. Nie jest mi w nich tak gorąco i git. ;]  A pogoda, dopisuje. ! Nie pada, nie ma strasznego upału, w sam raz! haha. ;d No i tyle na dziś. Najzupełniej nic ciekawego. ;) 


Trochę małe zdj wyszło, ale jakieś tam jest. ;] 
Hym.. może wiecie dlaczego zdj filmiki z aparatu znikają z folderu gdy włoże kartę? Heelp! 

7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, życzę powodzenia na sprawdzianie :)
    zapraszam od mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog :) Jasne ze obserwujemy, daj znac jak zaczniesz mnie oberwowac !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia! powodzenia <3
    piękny blog, starannie prowadzisz :)
    U mnie na blogu konkurs, może Ciebie zaciekawi. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog. Ja już obserwuję i ucieszyłabym się z twojej uczciwości czyli rewanżu .Zaobserwuj proszę mój blog : http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i czekam na rewanżyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..