niedziela, 12 maja 2013

Rodzinnie. ;)

Siemaneczko.!
 Dzisiejszego posta pisze poza domem. Jak to niedziela, jeździ się do rodziny no i właśnie jestem u cioci gdzie bawie Dawida - 2 lata i Piotrka - 9 miesięcy. Ciężko mi się skupić, bo jak to z dziećmi, krzyki i wgl . Więc post może nie być taki ułożony ale chyba mi to wybaczycie . :*


Wczoraj tak dolało, burza była i wgl grzmiało, błyskało się, a ja tam siedziałam na kompie i pisałam z Asią. Dziś gdybym nie przyjechała do rodzinki to bym się za nudziła. Teraz oglądam 'Ugotowani' i normalnie zgłodniałam, bo takie pyszności jedzą, żee brak słów. Xd Dziś miałam chęć nagrać filmik, ale nie miałam pomysłu. Może w weekend dam radę coś nagrać bo na tygodniu wątpię żebym miała czas. No to chyba tyle. ;)


Macie jakiś pomysł na filmik? ;)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..