niedziela, 16 czerwca 2013

I po grillu..

Heii. ;)
Grill minął suuper! Jestem taka najedzona, a tyle żarcia zostało, ze mogę jeść i jeść. ;D
Była koleżanka i kolega. Cały czas trampolina - karty i tak wkoło. 
Raz sb chodziliśmy po podwórku a mam je dość sporo.. i chodzimy ciemno było i nagle słyszymy
pisk.. ale idziemy dalej. Później jakieś dziwne odgłosy. A później kot koło nas przelatuje - biały!
Takie ubaw mieliśmy z tego, że ohooho. ;D Wesoło było, nie powiem. Piekłam sb chlebek na grillu - uwielbiam taki cieplutki i wgl. 2 razy mi się spalił. Jeej. -,- ale za 3 już nie. ! hahah ;D
I takie 'uff'. xd  Grill skończył się przed 2. Sprzątałam z mamą i spać. Wstałam wyspana o 12. Spoko. ;d
Jakoś ten grill szybko minął. 



Gdy wstałam śniadankoo i komp, bo rodzice odpoczywali. Siedziałam i pisałam i gadałam przez skype z koleżanką i tak do 17. Miałam jechać z Pati na lody i rowerek, ale musiała jakiś filmik na polski nagrywać. I jak zwykle kicha z planów. -,- Do końca czerwca już się na dłuższy czas nie spotkamy, bo ja mam teraz wesela w najbliższe soboty. Zapowiada się dobry melanż! ;D Ale to temat przybliże, bliżej soboty. ^^
 Wracając do dzisiajeszego dnia, to po 17 wyrwałam się do mojej cioci i 2 sióstr niedaleko mnie. 
Powariowałam z nimi, z ciocią pogadałam i minął czas. Wróciłam do domu o 19.40 zjadłam pierożki <3 i na rower z bratem znowu! ;d Objechaliśmy pół wsi naszej - 10 km. Mój brat - Arek od zimy nie jeździł rowerem i chciał się przejechać.. i wiece. Ja z nudy pojechałam z nim. 40 min jechaliśmy, truskawki pojedliśmy i gra gitara! ;D Ból brzucha? Minął dzisiaj.. jutro mam mieć badania, ale jednak w środę bd mieć, wiecie.. Jutro mam poprawe z informatyki i ona decyduje czy bd mieć 5 na konier roku. Oby! Bo jak bd mieć tą 5, to bd mieć wyróżnienie na koniec ! Muszę walczyć do końca. ^^ 
Idę już spać. Dobranoc. ;*

cd. zdj. 

Lubicie grille i chleb pieczony na nim? 

3 komentarze:

  1. ojku widac ze sie udał grilek ;)
    ojjo uwielbiam taki chlebek <333

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :))

    + GRATULACJE.;) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. ;)
    Więcej informacji znajdziesz tu: http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajnie, że możesz jeść, a jesteś taka szczupła *_*
    Lubię, ale bez przesady :)
    Widzę, że dzień bardzo pozytywny. Zaraz wakacje, będziesz miała mnóstwo czasu na spotkania z koleżanką, a ona nie będzie musiała nic robić na polski :D
    Dziękuję, że do mnie wpadłaś :) To ja dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..