niedziela, 9 czerwca 2013

Nuuda .


Eloo. ;)
Dzisiaj się strasznie nudziłam. Jak to w niedzielę. Rano do kościoła, nauka, bo jutro 
pytanko z przyrody -,- i komp, komp i komp. 
Rodzice pojechali do komisu, to po co ja tam? Zostałam w domu. Brat wyjechał..
I ja tylko komp, aparat i tak wkoło. Miałam się spotkać z Pati ale ona do
kościoła jechała na 16. To by wróciła o 17.. to ja sb zaplanowałam, że jadę do sióstr ciotecznych, 
to jest z jakieś 2 km ode mnie. ;) Wsiadam na rower.. a tu deszcz. Bosh! W końcu mnie zawiózł brat, bo akurat wrócił samochodem. I niedawno wróciłam i bloog. ;33
Dzisiaj zrobiłam duuużo zdj z moim aparatem lumix'em. Mam go z jakieś dobre 2 lata 
i już mam go dość. Chciałabym porządnego canona.. ale cóż. Mam w planach kupić sb laptopa i telefon.
To już aparatu nie. Przeżyję jakoś..  A teraz luukam top trendy sopot! ;) Też lukacie? ;]





Ciężki poniedziałek mi się zapowiada. ;cc
Mam w planach jutro dodać 10 lub 15 faktów o mnie. Chcecie? ;) 
Sosny blog;
Wchódźcie, czytajcie jak bd postym obserwujcie i odwiedzajcie! ;)

6 komentarzy:

  1. Tak , ten deszcz jest straszny. Zaczyna padać w nieodpowiednim momencie ;c
    Ładny masz aparat , ale zależy czy parametry są dobre bo ja się na lumixach nie znam. Osobiście mam od roku kompakta z Olympusa (Olympus E-PL1) i jestem z niego zadowolona prócz jednego - prędkość wykonywania zdjęć. To jego największy minus. ;c

    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, dodawaj fakty ;) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej masz fajny aparat, oddawaj ;3 xd

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy post o włosach:)
    Zapraszam:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdj :)

    Może masz ochotę zaobserwować :P

    crazyworld1000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć zrobiłam post o wypadaniu włosów!:)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..