środa, 10 lipca 2013

Kosmetyki.

Witam. ;)
Od paru dni do Was nie pisałam, ponieważ pisze na tych 2 blogach i  nie mogłam sie rozdwojić.. a wczoraj nie miałam czasu i sił, bo mama gania mnie do pracy, bo mam w domu generalne sprzątanie i musze jej pomagać. -.- Dzisiaj też musiałam i jestem strasznie zmęczona. ;c Padam.
Dzisiaj mam dla Was posta tematycznego o kosmetykach. Nie bd przedłużać, miłego czytania!
Zaczynajmy!


Tutaj wszystkie kosmetyki, które używam.. Nie codziennie, ale używam. xd


Tutaj moja revsona od potu, używam jej codziennie i jest bardzo dobra, pomaga mi. ;)
A obok perfumy z adidasa i świetnym zapachu, używam je chyba z 4 miesiące, boski zapach mają!


Dalej mój błyszczyk z firmy rimmer, który dostałam rok temu w sierpniu na imieniny, mam go dłuugo i świetnie się prezentuje, trzyma się długo na ustach. Jest i pomatka, której rzadko używam, gdy mam posiekane usta. xd 


Tusz do rzęs i fluit. Rzadko używam, tylko na specjalne okazje, np. wesele, chrzciny itd. Jak narazie nie mam nic do nich. ;)


Najlepsze lakiery do paznokci. Mogę nimi paznokcie malować codziennie, to że świetny kolor to i dobry pędzelek. Ten w środku, to lakier do wzmocnienia paznokci ;) Bardzo chwale kolor zielony i firmę eveline. 


I ostatnia rzecz, to krem do twarzy z garniera. Świetny zapach i świetnie się rozchodzi na twarzy!
Bomba! 

Jak zauważyliście mało kosmetyków używam, mam 13 lat i jak narazie starcza mi tyle. Rodzice na więcej nie pozwolili by., ale cóż.

Macie któryś z tych, czy wpadł Wam w oko może jakiś? ;>


2 komentarze:

  1. Mam dokładnie taki sam lakier do paznokci! :)
    http://chaamps.blogspot.com/ - nowa notka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..