niedziela, 7 lipca 2013

Zalew.

Cześć, kochani! ;)
Dzisiaj się strasznie nie wyspałam, bo musiałam wstać o 9 do kościoła.. masakra. -,- 
Dzisiaj nie było tak strasznie gorąco, był fajny wiaterek i to mi się podoba! :) A Wam?
Dzisiaj do popołudnia strasznie się nudziłam.. miałam jechać z rodzicami i ich znajomymi nad wodę, nie daleko mojej miejscowości, ale niestety znajomy nie mogli, to nie pojechaliśmy. W końcu plany się zmieniły i rodzice sami pojechali, ale że ja nie moge się kąpać to nie pojechałam.. ale za to pojechałam z bratem do galerii! ;D Kupiłam sb taką torebkę małą z nike. Czarną. Pewnie niektórzy kojarzą ją, a jak nie to mogę jutro pokazać. ;) Później KFC, i pojechaliśmy nad zalew. Świetnie tam jest, plaża, karaoke, siatkówka i wgl. Ale brudna woda, bosh. -.- Pochodziliśmy sb, lody zjedliśmy i wróciliśmy do domu. I teraz pieczę sb z rodzinką kiełbaskę na grillu i zaraz idę jeść. ;D D


Wczoraj miałam Wam napisać posta tematycznego, ale nie chciało mi się i wróciłam późno od cioci, bo byłam z nią na rowerach i wiecie.. Jak zauważyliście mam nagłówek w remoncie i narazie nie bd go mieć, bo Paty miała mi go zrobić, ale niestety dzisiaj wyjechała do cioci na tydzień na wakacje i nie bd mieć czasu tam.. Kurczę. A ja nie umię go zrobić, mam gotowe, ale wstawić nie mogę. ;c Prawdopodobnie w piątek pojadę do braci w wieku 8 i 4 lat. Będę ich pilnować i bd taka Ola, rok strasza. Na wieś, dość daleko ode mnie. Bardzo przyjemna wieś. Ale do wam zaokrągle bliżej wyjazdu. 


Byliście dziś gdzieś nad wodą? ;)
Umie ktoś wstawiać nagłówek? 

2 komentarze:

  1. też miałam jechać nad wodę - ale coś nie wyszło ;)
    traampkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ^.^
    Zapraszam, jeśli masz ochotę to wpadaj ! ;)
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, jest mi niezręcznie miło. ;*
Obserwujesz? Obserwuj, nie bój się, też zaobserwuję. Sprawiedliwość! ;>
Zostawiasz link do bloga, na pewno go odwiedzę..